Jednoramenný teleskopický nosič kontejnerů. Hlavní výhodou je možnost převážení kontejnerů o různých délkách 3 200 - 3 800 mm.
Základní rám:Ocelový svařenec z uzavřených profilů, materiál S355J2H
Největší povolená hm. / Provozní hm.:6 500 kg / 1 400 kg (+/-5%)
Nosnost:5 100 kg
Konstrukční rychlost:40 km/h
Náprava / počet os:odpružená listovými pery / 1
Celkové rozměry: délka / šířka / výška5150 mm / 2355 mm / 2055 mm
Brzdy:dvouhadicový systém WABCO, mechanická parkovací brzda, automatický zátěžový regulátor
Tažné oko: výška od země / průměrpevné / 500 mm / 40 mm
Zatížení oje max. zatížení / odlehčení traktoru při natahování: ↓ 1000 kg / ↑ 900 kg
Podpěra oje:hydraulická
Pneu: 400/60-15,5 diagonální
Konstrukce nosiče:ocelový svařenec z uzavřených profilů, otočné body osazeny bronzovými pouzdry SKF
Šířka rolen:1060 mm
Výška rolen:865 mm
Výška háku:1000 mm. teleskopický
Délka kontejneru: min. / max.3200 - 3800mm
Pohon a ovládání:3x okruh hydrauliky traktoru
Objem oleje potřebný k agregaci:6 l
Pracovní tlak:19 MPa MAX.
Max. výkon nosiče:5 000 kg
Zajišťování kontejneru:hydraulické
Naklonění kontejneru při natahování:32°
Naklonění kontejneru při sklápění:49°
Lakování:pískováno, základní nástřik a lakováno polyuretanovým lakem RAL 7016
Doplňky v ceně:plastová schránka 90l, ochranné mřížky zadních světel
Pohon kardanem (čerpadlo, kardan, rozvaděč, nádrž, el. ovládání kabelové); 1) Ovládání nosiče – 2 sekčním rozvaděčem s el. kabelovým ovládáním; Ovládání rozvaděče el. bezdrátové; 2) Elektrické kabelové ovládání druhé sekce na nosiči (při 1 hydr. okruhu traktoru); Zajištění kontejneru hydraulické (nutné 2 hydraulické okruhy nebo 1) nebo 2); Zvuková signalizace zajištění kontejneru (pouze k hydraulickému zajištění kont.); Pohon aktivních kontejnerů (rychlospojky u háku); Automatické přepínání funkce nosiče natahování / vysýpání (nutné 2 hydraulické okruhy nebo 2); Jiná viskózní třída oleje než standard; Oko otočné 40 mm; Oko otočné 50 mm; Oko pevné Scharmuller; Hlava závěsná Scharmuller K80 mm; Jednohadicový brzdný systém (ruční zátěžový regulátor); Plnohodnotná rezerva, volně ložená (standardní osazení, ostatní na dotaz); Držák rezervy pevný; Držák rezervy s navijákem; Pevná náprava (pouze do 25 km/h); Pneu 19,0/45-17 (diagonální, výměna za 400/60-15,5); Pneu 500/50-R17 Continental (radiální, výměna za 400/60-15,5); Povrchová úprava žárový zinek; Povrchová úprava RAL (jiná než 7016)
Jeden podvozek
mnoho možností ...